klaar voor het mooie avontuur - Reisverslag uit Limmen, Nederland van lieke kuijs - WaarBenJij.nu klaar voor het mooie avontuur - Reisverslag uit Limmen, Nederland van lieke kuijs - WaarBenJij.nu

klaar voor het mooie avontuur

Blijf op de hoogte en volg lieke

07 April 2014 | Nederland, Limmen

Lieve lezers,

hier nog 1 verslag vanuit nederland. Zaterdag heb ik een super leuk afscheidsfeest gehad met familie en vrienden. Van al veel mensen afscheid moeten nemen waarbij het afscheid van opa en oma tot nu toe het moeilijkst was. Gelukkig is het maar een jaar en voor je het weet zit je weer gezellig met iedereen thuis. Zondag en vandaag de laatste dingen geregeld en natuurlijk mijn backpack ingepakt het paste er allemaal in gelukkig. Morgen staan mijn broer, vriendinnen en tante om 9 uur op de stoep om mee te gaan naar schiphol. Samen met koos en mam zullen we richting schiphol gaan. Na het inchecken nog even gezellig koffie drinken en dan is het echt zover afscheid nemen. Zal niet makkelijk zijn maar gelukkig ga ik met een mega leuke/gezellige groep heen. kwart over 2 zal ik de lucht in gaan op weg naar Bangkok waar we even gaan tanken. Daarna door richting taipei. Daar zullen we 10 uur doorbrengen. Daarna vliegen we door naar sydney en zullen daar opgehaald worden door de organisatie. De eerste week zullen we met de groep doorbrengen. Mega veel zin in wordt een top week.

Straks mijn bedje in en morgen laatste check check dubbel check.

liefs lieke

  • 07 April 2014 - 20:45

    Lindy:

    Heel heel veel plezier Liek, fijne vlucht. En ik hou je blog in de gaten!

    Liefs,
    Lin

  • 07 April 2014 - 20:50

    Dianne:

    Hee lief nichtje!

    Spannend he! Geniet nog maar van het laatste nachtje in je eigen bed, daar ga je naar terug verlangen! Maar zoals je zei een jaar vliegt voorbij. En gelukkig kunnen we je via je blog volgen:)

    Geniet van alles wat je mee maakt, ook van de moeilijke momenten. Die gaan er zeker komen maar daar zal ook het meest van leren. En als een nog wijzere, vloeiend Engels sprekende ladie zal je terug komen naar ons kikkerlandje!

    Ik ben trots op je en we spreken je vast snel op Skype!

    Enjoy! Liefs, Dian

  • 08 April 2014 - 17:55

    Carolien:

    Allerliefste dochter van mij
    Vandaag is het dan zover. Je gaat nu echt naar Aussie. Iets wat we een half jaar geleden niet konden bedenken. Ik vind het zo super stoer van je. En ook zo super leuk dat je dit gaat doen. Maar ook zo moeilijk dat je straks zover weg bent. Ik zal je gekke en vervelende dingen erg gaan missen. Maar gelukkig zien we elkaar in november weer.
    Je bent mijn allerliefste dochter (hihi). Ik hou van je . Geniet ervan kanjer van mij.
    XXX mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lieke

Lieve lezers, Ik heb besloten om er even tussen uit te gaan daarom ga ik 8 april voor een jaar naar Australië toe. Om jullie een beetje op de hoogte te houden zal ik proberen om af en toe een verhaal hier op te plaatsen wat ik allemaal aan het doen ben en waar ik allemaal kom. Liefs, lieke

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 8455

Voorgaande reizen:

08 April 2014 - 08 April 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: