tijd voor nieuw avontuur - Reisverslag uit Sydney, Australië van lieke kuijs - WaarBenJij.nu tijd voor nieuw avontuur - Reisverslag uit Sydney, Australië van lieke kuijs - WaarBenJij.nu

tijd voor nieuw avontuur

Blijf op de hoogte en volg lieke

10 November 2014 | Australië, Sydney

Wat vliegt de tijd toch. Vandaag al weer 7 maanden down under.

Ik was bij mijn vorige verhaal gebleven bij defqon. De week na defqon was het een normaal weekje en hebben tessa en ik gewoon gewerkt. Het weekend natuurlijk weer lekker wezen stappen en verder op het strand gelegen. Zo zien onze weekenden er altijd uit. Maar in het weekend moet er ook gewassen geworden en boodschappen gedaan worden. helaas vliegen de weekenden altijd echt mega snel voorbij dus was het al weer snel maandag. Deze week was behoorlijk druk. We hebben woensdag tot vrijdag van half 8 tot 10 uur savonds gewerkt en zaterdag nog is van half 8 tot 4. En natuurlijk maandag en dinsdag ook maar dat waren normale tijden. We hebben dus lekker wat geld verdient en tess en ik vonden dus dat we wel een biertje verdient hadden na zaterdag dus lekker krat bier gehaald en thuis meteen begonnen. Die avond drankje gedaan in het appartement met de jongens en natuurlijk weer lekker wezen stappen. Zondag en maandag lekker op het strand gelegen. Die maandag was er namelijk een feest dag hier dus iedereen was vrij. Verder weer normaal gewerkt en verder niet veel gebeurt.

Het weekend van 17 oktober was weer een super weekend. Vrijdag lekker uit geweest en zaterdag eind van de middag naar darling harbour gegaan om het laatste weekend van tess en tess te vieren. Heerlijk uiteten geweest en vuurwerk gekeken. Tess en ik hadden een behoorlijke kater dus we waren die avond niet al te laat thuis. Die zondag lekker op het strand gelegen en eind van de middag afscheid genomen van tess en tess. Die gingen weer verder met reizen. Die week erna dus alleen naar werk gegaan. De laatste tijd knip ik ook wel is wat mensen dus ook wel weer leuk.

Het weekend van 24 oktober was natuurlijk om nooit te vergeten. Die vrijdag avond drankje gedaan bij de jongens in het appartement met nog wat andere mensen. Om 12 uur werd ik 21 en ging iedereen voor mij zingen. Echt super leuk om met zo gezellige groep je verjaardag te vieren aan de andere kant van de wereld. Daarna zijn we lekker wezen stappen. Zaterdag ochtend met jacq, jamie en paulette naar de h&m geweest hier in sydney om een nieuwe verjaardags outfit te scoren. We waren de hele dag op pad en toen we thuis kwamen hebben jacq en ik lekker boodschappen gedaan en met ze alle gegeten. Jacq had taart gekocht dus we hadden een heerlijk toetje. Paulette was helaas ziek dus kon niet mee uit. Die avond waren we wel moe dus dachten we oke we doen 1 drankje in de kroeg maar ja van de 1e kan de 2e en de 3e en gingen we dus door tot de kroeg dicht ging. Echt een top avond weer gehad met iedereen.

Na een top weekend weer weekje gewerkt en we werken vanaf nu tot 4 uur elke dag dus wel lekker. Het weekend weer lekker wezen stappen en die zondag ben ik met jamie naar de dierentuin geweest. Jamie werkt in taronga zoo en moest die dag dus werken maar niet lang dus ik mocht gratis mee. Echt een top dagje gehad jamie heeft mij alles laten zien en we zijn naar een zeeleeuwen show geweest en een vogel show. Bij de vogel show een hele mooie vogel op mij arm gehad wat echt super gaaf was. Daarna lekker door de stad heen gelopen en bij darling harbour wat gegeten.

Afgelopen week ben ik een beetje ziek geworden maar wel gewoon gewerkt. Vrijdag kreeg ik te horen dat we 2 weken vakantie kregen en daarna weer terug mochten komen. Mijn plan was eigenlijk nog 2 weken werken en dan gaan reizen dus heb ik besloten om niet meer terug te komen bij de plastic fabriek en een week eerder te beginnen met reizen. Gisteren heb ik afscheid genomen van paulette die gaat nu farm work doen voor der second year. Tess en tess waren weer voor 2 nachtjes terug dus dat was wel weer erg gezellig maar daar moest ik gisteren ook weer afscheid van nemen gelukkig zie ik die woensdag nog wel heel even. Vanmorgen ging ook jamie beginnen aan haar reis aan de oostkust. Het was dus alleen maar afscheid nemen dit weekend

Woensdag avond land mijn mammie samen met der vriend hier in Australië en heb ik een paar daagjes met hun hier in sydney. Volgende week dinsdag zal ik dan ook echt gaan beginnen aan mijn reis aan de oostkust. Mega veel zin in maar ook wel weer heel spannend.

Kusjes uit manly


  • 10 November 2014 - 11:37

    Digna:

    Leuk om weer wat van je te lezen! Groetjes aan je moeder en vriend, veel plezier op je reis! X

  • 11 November 2014 - 12:38

    Oma:

    ik ben weer blij met je reis verslag !nog een paar dagen en je moeder is dan !!!!!!!!!! dat word een paar dagen knuffelen. Daarna gaat de grootte reis beginnen.Dikke kus v Opa en Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lieke

Lieve lezers, Ik heb besloten om er even tussen uit te gaan daarom ga ik 8 april voor een jaar naar Australië toe. Om jullie een beetje op de hoogte te houden zal ik proberen om af en toe een verhaal hier op te plaatsen wat ik allemaal aan het doen ben en waar ik allemaal kom. Liefs, lieke

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 8462

Voorgaande reizen:

08 April 2014 - 08 April 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: